Koszty dostawy są zróżnicowane. Zależą od rodzaju i ilości kupionych produktów. System sam podlicza koszt dostawy, który widoczny jest w koszyku przed zakupem.

Poniżej przykładowe koszty dostawy:

1 . Przesyłka Pocztą Polską – czas dostawy 2-5 dni, koszt:

  • list polecony- od 5,2 zł,
  • Mini Paczka – 9,5 zł,
  • Paczka 48 dostawa do domu- 13 zł,
  • Paczka 48 odbiór w punkcie – 10,5 zł.

W przypadku wyboru Paczka 48 odbiór w punkcie, należy podać adres punktu placówki pocztowej. Punkty można znaleźć na stronie http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl.

2. Przesyłka kurierem – czas dostawy 1-3 dni, koszt – 14,5 zł,

3. Przesyłka do Paczkomatu InPost – czas dostawy 1-3 dni, koszt 10 zł.

W przypadku wyboru przesyłki do Paczkomatu InPost prosimy o podanie numeru paczkomatu. Paczkomaty można znaleźć na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat. Mapka niestety nie wyświetla się automatycznie. Za te niedogodności przepraszamy:)

4. Odbiór osobisty z przedpłatą – koszt 0 zł.

5. Przesyłka kurierem za pobraniem – czas dostawy 1-3 dni – koszt 19 zł.

 

Podane dni na realizację zamówienia są dniami roboczymi.

Zamówienie o wartości przekraczającej 299 zł będzie wysyłane darmową przesyłką. Proszę wybrać sposób przesyłki. 

W przypadku złożenia następnego (osobnego) zamówienia, sprzedawca nie gwarantuje możliwości wysłania obu zamówień jedną i tą samą przesyłką, ale zawsze warto spytać, czy da radę jeszcze połączyć zamówienie.

W przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą, początek biegu terminu dostawy produktu liczy się od dnia uznania rachunku bankowego sprzedawcy.

Jeżeli Klient nie jest obecny w chwili doręczenia przesyłki pod wskazanym przez niego adresem, doręczyciel zostawi awizo lub skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia nowego terminu doręczenia. W przypadku ponownego braku odbioru przesyłki, kiedy produkt zostanie odesłany do Sprzedawcy, ten skontaktuje się w celu ustalenia ponownej wysyłki i pokrycia kosztów przez Klienta ponownej przesyłki.

Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

Nie masz obowiązku sprawdzenia przesyłki przy kurierze, ale miło by nam było, gdybyś to zrobił/a. W razie czego, spisany protokół ułatwia nam proces reklamacyjny wobec przewoźnika:)