Przedsiębiorcy i pracownicy marketingu stoją przed trudnymi wyzwaniami – jak wymyślić skuteczny, a zarazem oryginalny sposób na reklamę firmy, który skradnie serca odbiorców? Kawiarnie, food trucki i inne punkty gastronomiczne mogą wykorzystać jednorazowe, personalizowane talerzyki. Zapadający w pamięci nadruk i estetycznie podany posiłek sprawi, że klienci zapamiętają ofertę firmy i chętniej skorzystają z niej w przyszłości.
Personalizowane talerzyki – jak wpływają na branding?
Wykorzystanie papierowych talerzyków z nadrukiem w brandingu może wydawać się nietypowym i mało skutecznym pomysłem. Jednak w rzeczywistości takie elementy kształtują sposób, w jaki konsumenci odbierają daną firmę.
- Budowanie świadomości marki
Gdy klient sięga po przekąskę podaną na talerzu z logo lub hasłem reklamowym Twojej firmy, działa to na jego podświadomość i lepiej zapamiętuje on Twoją ofertę. Oryginalny sposób serwowania posiłków wywołuje także pewne emocje wśród konsumentów – zachwyt, zaciekawienie lub rozbawienie, w zależności od nadrukowanego motywu. Dzięki temu Twoja marka na długo pozostaje w pamięci odbiorców.
- Spójny wizerunek marki
Personalizowane talerzyki papierowe mogą być częścią większej strategii marketingowej. Warto dopasować projekt nadruku do motywów i logotypów stosowanych na innych elementach, np. na ulotkach, wizytówkach, banerach lub reklamowych kubkach. To pozwala stworzyć profesjonalny i spójny wizerunek całej marki.
- Pozytywne doznania klientów
Warto wykorzystać papierowe talerze z nadrukiem podczas eventów branżowych, pikników firmowych lub w przypadku sprzedaży przekąsek w punktach gastronomicznych. Posiłki serwowane na estetycznych i oryginalnych podstawach pokazują klientom, że firma dba o detale i pozytywne doświadczenia konsumentów. W ten prosty sposób można nawiązać głębszą relację z odbiorcami oraz zdobyć ich zaufanie.
- Efekt viralowy
Ciekawy design talerzyków przykuwa uwagę konsumentów. Wielu Twoich klientów będzie miało ochotę pochwalić się w swoich mediach społecznościowych swoimi wrażeniami. Zadowoleni konsumenci mogą publikować zdjęcia z eventów firmowych lub zakupionego i ładnie podanego posiłku. W ten sposób papierowe talerzyki nadrukiem i logo Twojej firmy staną się widoczne i rozpoznawalne także w świecie online, co stanowi dodatkową – i darmową – formę reklamy.
Jak efektywnie wykorzystać papierowe talerzyki z nadrukiem?
Spersonalizowane talerzyki i inne opakowania gastronomiczne z logo firmy lub charakterystycznym motywem możesz wykorzystać m.in. podczas świątecznych jarmarków i targów, konferencji branżowych oraz w mobilnych kawiarniach, food truckach i w małych punktach gastronomicznych.
Przed zakupem talerzyków zadbaj o ciekawy i estetyczny projekt nadruku. Design powinien być spójny z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej Twojej marki. Oryginalne i kreatywne projekty przyciągną uwagę potencjalnych klientów i zapadną w ich pamięci. Zdecyduj się na współpracę z firmą, która zadba o wysoką jakość nadruku i wykonania talerzyków, np. z LogoKubek.pl. To uznany na rynku producent opakowań gastronomicznych z nadrukiem.
Podsumowanie
Papierowe talerzyki z własnym nadrukiem przestają być wyłącznie naczyniem do serwowania posiłków. Mogą one pełnić funkcję reklamową i pomogą wyróżnić Twoją firmę spośród konkurencji. Co więcej, talerzyki z nadrukiem tworzą spójną całość wraz z innymi elementami strategii marketingowej. Dzięki temu, że są one obecne podczas codziennych czynności, najważniejsze informacje przekazywane przez markę docierają do klientów w sposób naturalny i skuteczny.